lördag 12 november 2011

TODAYS SHOPPING!

Hej!
Imorse när jag vaknade så fick jag varm choklad på sängen :) Sen när den var uppdrucken så var det in i duschen och sen nästan sticka direkt till Entré för att mamma skulle ha något möte! Sen kollade vi runt lite och jag hittade en jättefin form av pälsVäst i vit,men vi köpte den inte! köper den imorgon istället ;) Sen så cyklade vi till Lite off där mammas väninna och hennes pojkvän satt. Så fikade vi med dom sen gick vi ner mot Zara och H&M och jag hittade en jättefin polotröja som hade lite större krage, sen gick vi till H&M och vi köpte en omlottröja óch trosor till mig! Sen hämtade vi cyklarna och gick hem sen gick vi ut med Puff! Och när vi kom in gjorde mamma köttfärs och makaroner som jag åt i ett varmt bad ;) Ja,det var dagen idag! Lite bilder på allt jag köpte :
FRÅN ZARA GIRLS!
FRÅN H&M!
FRÅN H&M!
SÅ SER VÄSTEN UT! FIN VA?!
HA DET BRA!!

Inga kommentarer: