fredag 18 november 2011

LÄMNA FILMER!

Hej!
innan mamma stängde ner datorn på jobbet bad jag att få skriva ett snabbt inlägg! Vi ska gå och lämna filmer på Hemmakväll nu sen ska vi ha fredagsmys!! Imorgon ska jag och mamma åka in till Lund och strosa lite sen vid 16 ska vi ta en fika med mammas kompis som bor i Lund :) Lund är en såå himla mysiiiiig stad, särskillt nu på höst/vintern! Jag kan inte lägga upp någon bild för jag får inte spara ner någon,för det kan bli en massa fel när mamma ska göra broschyrer så det låter jag bli :) Jag och mamma ska lämna Blue Valentine,A little Bit of Heaven och Somewhere! Vi hann inte kolla på Blue Valentine, men dom andra 2 var helt fantastiska dom var sjukt bra! Jag bloggar antagligen när jag kommer hem eller så testar jag att göra ett videoinlägg? Jag har fixat ett konto nu så om man har mycket att skriva eller så, då är det nog lättare att säga det än att skriva det! Ja har nog inte så mycket mer att snacka om.. Ni kanske ser att jag har fixat designen lite ( inte mycket alls ) jag har typ bara ändrat texten som ni kanske märker och satt till en svart ram runt alla mina bilder! Gud jag är så glad idag , för att idag är det fredag och då är det fredagsmys oh kanske film och lte sånt.. Sen imorgon så är det att åka till Lund ju ( vi åker vid 12 så att jag hinner nog göra något inlägg , hoppas det ). Ha en bra fredagskväll!
Kram! <3

Inga kommentarer: