fredag 4 november 2011

Fredagskväll!

Hej! Idag var jag på mammas jobb igen, och hjälpe till :) Och vi kom hem för ca 1 timme sen och jag har tagit på en ansiktsmask! och nu sitter jag i soffan och har hämtat mitt täcke och tagit på mig min mysdress :) Imorgon så ska jag och mamma till stan och köpa present till Edit som ska ha fest imorgonkväll :) Så imorgon är det tjejfest/tjejmiddag , och vi ska äta tacos ( MUMS ) Igår var vi ju på BusFabriken ! Det var sjuuuuuukt kul! Bara det att jag slog i huvudet ;p ( Klumpig ) Fast vi åkte med Wilmas mamma istället för hennes pappa så vi åkte vid 2 eller 3 och åkte hem vi 6 tiden! Sen gick jag hem :) och var jätte trött och la mig vid typ 21! Jag ska kolla vidare på tv nu så ni får ha det bra!
Jag i min älskade och jättemysiga mysdress :) Trevlig helg ! Kramar Tilde

Inga kommentarer: