torsdag 3 november 2011

E.L.F.!

Hej! Jag vaknade för ungefär 1 och 1/2 timme sen, och satte mig direkt vid telefonen och kollade Youtube :) och hittade en video där en kvinna visade produkter från Elf och man hör priserna, 36 kr för en foundation! så himla billigt smink :) Så nu har mamma och jag beställt varsin foundation,varsin sminkborste och nåt puder man tar över foundationen. Och snart så ska jag gå och duscha och sticka till en kompis, sen kommer en annan kompis dit ( det låter jätte konstigt att skriva så kommer en kompis , istället för namnet . Men jag vet inte om jag får skriva ut namnen på internet ) Så är vi hemma hos henne till kl 16.30 typ sen sticker vi till Busfabriken ( HAHA ) vi ska va där tills dom stänger kl 20.00 . ÅHH vad KUL det kommer att bli, Vi ska va där och så ska vi äta typ pommes eller vad man köper där och det brukar vara pommes :) Men jag ska gå hem till henne kl 11.25 ( jag ska va hos henne 11.30 ) Hihi vi har planerat detta i typ 1 vecka :) !
Så ser det ut typ, jag tror att det är somBareMinerals så om du klickar på länken i slutet så kan ni läsa om det där! Och ha en bra och rolig dag nu ! http://www.eyeslipsface.co.uk/

1 kommentar:

Assignment Help sa...


Beard styles

Beard care is essential for healthy beard hair and can give your beard the nourishment it needs. Just like your hair on your head, beard hair needs to be cleansed and conditioned daily. You can even style your beard based on your favorite styles. Although beard hair requires the same treatment as head hair, the products differ extremely. Your beard needs products made specifically for facial hair. Facial hair is typically thicker, more wiry texture, and more unruly than head hair. Scalp hair is also more oily than facial hair so traditional shampoo and conditioners would dry out your facial hair. This all comes down to the hair follicles. Scalp hair grows more straight while beard hair grows curly. The solution for these differences comes to a different hair care routine for beards than head hair. Beard maintenance has 4 simple and easy steps. Make sure to build your beard kit following these steps.