söndag 13 november 2011

LITE OUTFITS!

Hej!
Idag var vi på Entré och köpte min söta väst! Jag blev jätte glad och var tvungen att ta på den direkt,hihi! Sen cyklade vi hem och hämtade Puff och begav oss till mammas kollega för vi skulle ta en mysig fika och färga hennes hår :) Och vi satte in en sån fjäder som ser ut som en fläta, vet ni vilken jag menar? Iallafall dom är sjukt fina och vi ska köpa en sån till mig med så då kan jag ta bild! När håret var klart så promenerade vi hem igen och jag gick in i mitt rum och vek ihop lite kläder! Och nu ska vi nog kolla på Blue Valentine! Nu ska ni få Dagens och morgondagens outfit :) Jag börjar med dagens:
Polotröja-Zara Girls , Väst-Noa Noa *Ny*
, byxor-H&M

Och så tar jag morgondagens ( 14/11 )
Blus-H&M , Väst-Noa Noa *Ny* , Byxor-Cheap Monday
Ha det underbart!

1 kommentar:

Emma sa...

en ny omgång startas nu av Veckans blogg och avslutas nästa måndag ;)
jag tycker ni ska vara med. det tar ju som sagt mindre än 1 minut att skriva en kommentar, och det kan ni väl göra!!! ;)
ni anmäler i länken nedan ;)
Lycka till
HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment